Friday, December 20, 2013

განიხილავს პირველ ხუთ საკითხს
0-1

0ქულა-ზედაპირულად განიხილავს მხოლოდ ერთ ან ორ საკითხს
1ქულა -განიხილავს მოცემული საკითხების ნახევარზე მეტს.
2ქულა-განიხილავს ხუთივე საკითხს.
იცავს შინაარსობრივ თანმიმდევრობას.
0-1
0-ქულა ართანმიმდევრულად გადადის ერთი საკითხიდან მეორეზე.

1ქულა-თანმიმდევრულად განიხილავს საკითხებს.
ავლენს ანალიზსა და კრიტიკულ აზროვნების უნარს..
0-2
0ქულა-ყურადღებას ამახვილებს მხოლოდ ფაქტებზე, არ ავლენს კრიტიკული აზროვნების უნარს.
1 ქულა აანალიზებს ერთ-ორ საკითხს და მათ მიმართ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას.
2-ქულა
მოსწავლე აანალიზებს მასალაში მოცემულ საკიტხებს,გამოხატავს მათთან დაკავშირებით საკუთარ პოზიციას.
იყენებს თვალსაჩინოებას
0-1
0ქულა
თვალსაჩინოება არ არსებობს ან ძალიან მწირეა.

1ქულა
მოხსენებას ახლავს მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება.
საუბრობს გარკვევით და გამართულდ
0-1
0ქულა საუბრობს გაურკვევლად, ვერ გამოაქვს აზრი

1ქულა
საუბრობს გარკვევით,გამართულად მეტყველებს.
პასუხობს დასმულ კითხვებს,ავლენს შესწავლილი საკითხების ცოდნას.
0-1
0ქულა-საერთოდ ვერ პასუხობს აუდიტორიის მიერ დასმულ კითხვებს.

1ქულა
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს ავლენს ცოდნასა და ანალიზის უნარს.
იცავს დროის ლიმირს
0-1


1ქულა
დროის ლიმიტი დაცულია
გამოაქვს დასკვნები
012
0ქულა
ვერ გამოაქვს დასკვნა-გამოაქვს არაადეკვატური დასკვნები.
1ქულა
გამოაქვს გარკვეული დასკვნები,მაგრამ ვერ ასაბუთებს მათ.
2ქულა
გამოაქვს საინტერესო დასკვნები,განმარტავს მათ სოციალურ-ეკონომიკური კონტექსტის და მნიშვნელოვანი ფაქტორების გაანალიზების საფუძველზე,მსჯელობა საინტერესოა და დამაჯერებელი.



No comments:

Post a Comment