განიხილავს
პირველ ხუთ საკითხს
|
0-1
|
0ქულა-ზედაპირულად
განიხილავს მხოლოდ ერთ ან ორ საკითხს
|
1ქულა -განიხილავს
მოცემული საკითხების ნახევარზე მეტს.
|
2ქულა-განიხილავს
ხუთივე საკითხს.
|
იცავს შინაარსობრივ
თანმიმდევრობას.
|
0-1
|
0-ქულა ართანმიმდევრულად
გადადის ერთი საკითხიდან მეორეზე.
|
|
1ქულა-თანმიმდევრულად
განიხილავს საკითხებს.
|
ავლენს ანალიზსა
და კრიტიკულ აზროვნების უნარს..
|
0-2
|
0ქულა-ყურადღებას
ამახვილებს მხოლოდ ფაქტებზე, არ ავლენს კრიტიკული აზროვნების უნარს.
|
1 ქულა აანალიზებს
ერთ-ორ საკითხს და მათ მიმართ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას.
|
2-ქულა
მოსწავლე აანალიზებს
მასალაში მოცემულ საკიტხებს,გამოხატავს მათთან დაკავშირებით საკუთარ პოზიციას.
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
0-1
|
0ქულა
თვალსაჩინოება
არ არსებობს ან ძალიან მწირეა.
|
|
1ქულა
მოხსენებას
ახლავს მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება.
|
საუბრობს გარკვევით
და გამართულდ
|
0-1
|
0ქულა საუბრობს
გაურკვევლად, ვერ გამოაქვს აზრი
|
|
1ქულა
საუბრობს გარკვევით,გამართულად
მეტყველებს.
|
პასუხობს დასმულ
კითხვებს,ავლენს შესწავლილი საკითხების ცოდნას.
|
0-1
|
0ქულა-საერთოდ
ვერ პასუხობს აუდიტორიის მიერ დასმულ კითხვებს.
|
|
1ქულა
ადეკვატურად
პასუხობს კითხვებს ავლენს ცოდნასა და ანალიზის უნარს.
|
იცავს დროის
ლიმირს
|
0-1
|
|
|
1ქულა
დროის ლიმიტი
დაცულია
|
გამოაქვს დასკვნები
|
012
|
0ქულა
ვერ გამოაქვს
დასკვნა-გამოაქვს არაადეკვატური დასკვნები.
|
1ქულა
გამოაქვს გარკვეული
დასკვნები,მაგრამ ვერ ასაბუთებს მათ.
|
2ქულა
გამოაქვს საინტერესო
დასკვნები,განმარტავს მათ სოციალურ-ეკონომიკური კონტექსტის და მნიშვნელოვანი ფაქტორების
გაანალიზების საფუძველზე,მსჯელობა საინტერესოა და დამაჯერებელი.
|
Friday, December 20, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment