Sunday, December 15, 2013

გაკვეთილის თემა
გრადუსთა ბადე და დედამიწის კოორდინატები
სწავლების საფეხური,მოსწავლეთა რაოდენობა
მე-7 კლასი 18მოსწავლე
გაკვეთილის მიზანი და ამოცანები
სხვადასხვა გეოგრაფიული კოორდინატებისა და ადგილმდებარეობის დადგენა
ეროვნული სასწავლო გეგმის ინდიკატორები
რუკაზე განსაზღვრავს საკოორდინატო ბადის ძირითად ელემენტებს;რუკის გამოყენებითგანსაზღვრავს ობიექტების კოორდინატებს.
მოსწავლეთა  წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა თვალსაჩინოების კითხვა, გეოგრაფიული ინფორმაციის მოპოვება,შეუძლია ორიენტირება სივრცეში.
გაკვეთილის მსვლელობა
პირველი ეტაპი-პროვოცირება-10წთ.მაგ. დააკვირდნენ რუკას და გამოთქვან ვარაუდი რატომ არის რუკა დასერილი ხაზებით. იმუშაონ წყვილებში  დაადგინონ რომელ ნახევარ სფეროში მდებარეობს აფრიკა, ავსტრალია და დანაჩენი კონტინენტები
მეორე ეტაპი-მინი ლექცია-20წთ
გრადუსთა ბადისა დაგეოგრაფიული კოორდინატების შესახებ.
მერიდიანების,პარალელების,გეოგ. გრძედის   და განედის განმარტებების შემდეგ კლასი იყოფა 3ჯგუფად , თითოეულ ჯგუფს  ეძლევადავალება-ამოცანა გეოგრაფიულ კოორდინატებზე. სამუშაოს შესრულების შემდეგ ხდება ნამუშევრების პრეზენტაცია.თითოეული ჯგუფის წარმომადგენელი კიტხულობს ამოცანას და მის პასუხს აჩვენებს რუკაზე.
მესამე ეტაპი- გაკვეთილის შეჯამება -15წთ. გაკვეთილის ბოლოს თითოეულ მოსწავლეს ეძლევა ინდივიდუალური დავალება,დასრულების შემდეგ კი ერთმანეთს აცნობენ სწორ პასუხებს.
შეფასება
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი.
საგანმანათლებლო რესურსები
სახელმძღვანელო,ნახევარსფეროების რუკა და საქართველოს ფიზიკური რუკა.


No comments:

Post a Comment